czwartek, 7 listopada 2013

Jessica - o mojej idolce słów kilka


Wszyscy doskonale wiedzą, że moją ultimate jest Jessica. Dzisiaj zaprezentuję wam ją trochę i opowiem dlaczego właśnie ona jest moją ultimate a nie kto inny.
Otóż Jessica pierwsza rzuciła mi się w oczy podczas oglądania MV do "The Boys". Strasznie podobały mi się jej włosy, strój i twarz. Była śliczna. Nie znajdowała się w centrum uwagi, ale i tak na nią zwracałam największą uwagę i kierowałam wzrok. Nie mogę tego zapomnieć :D Potem, kiedy już wciągnęłam się w k-pop, zaczęłam oglądać programy z SNSD i zauważyłam, że Jessica jest dokładnie taka sama jak ja. Miewa humory, często się obraża, jest chamska i wredna. Dokładnie taka jak ja. Z dnia na dzień coraz bardziej ją lubiłam i zaczęłam darzyć ogromną sympatią. Poza tym, pięknie śpiewała, kocham jej solówki oraz single.
Kolejną sprawą są jej operacje plastyczne. Niektórzy się o to wykłócają, czy miała, czy może nie...Ale ja sama stwierdzam - tak, Jessica miała operacje plastyczne. I to nie jedną, a kilka. Ewidentnie robiła double eyelid i kształt twarzy "V". Widać to i rzuca się w oczy. Nie wiem, czy powinna była to robić, przecież w czasie debiutu wyglądała równie dobrze jak i teraz. Ale nie wnikajmy. Chciała - jej sprawa. I nie wiem dlaczego ludzie czepiają się Jessici i siedzą na niej jak przysłowiowy wrzód na dupie. Nie odpuszczą, a wszystko po to, żeby udowodnić że miała operacje. Jakoś Park Bom, członkinie T-ary (niektóre), członkinie BEG miały i nikt na nie nie naskakuje. Mówią że to naturalne piękno. Jak mnie to denerwuje. W świecie koreańskiego showbiznesu praktycznie nie ma naturalnego piękna. Wszyscy albo powiększali piersi, "odmięśniali" nogi (Luna), kombinowali z twarzą itp, itd, tam jest to naturalną rzeczą i nie rozumiem tego bólu dupy! Nie wiem jak wy, ale podejrzewam także inne członkinie SNSD o operacje,  nie będę mówiła które, żeby nie wywołać fanwarsów.
Dlaczego ona? Jest do mnie podobna. Kocham ją. Kocham. Może tego nie zrozumiecie, bo może i jest pesymistką, ale dlatego ją kocham. Nigdy nie pozwolę aby ktoś ją zaczął obrażać tak jak mówiłam powyżej...
Drodzy Stands, Lackjacks, antyfani T-ary itp. - odczepcie się :) Nie ważne, czy wasza CL jest naturalna, a Sooyoung to chodzący plastik, nie obchodzi mnie że wasza Hyomin to chodzący cud, a Park Bom to napchana dziwka. Zachowajcie swoje opinie dla siebie i nie obrażajcie nawzajem swoich idoli. Jedni wolą to, drudzy tamto i nigdy nie będziemy tacy sami.
Koniec.

1 komentarz:

  1. Yaay, nareszcie post o Jessice. Bardzo mi się podoba, piszesz ciekawie, nie dużo, ale i też nie mało, przyjemnie się to czyta. Czekam na więcej postów. ^^

    OdpowiedzUsuń